čtvrtek 30. ledna 2014

Burton, Burton a zase Burton...

Tento blog by měl být hlavně o veganství. Recepty, užitečné informace, aktuality a tak podobně. Ale jak jste si již jistě všimli, tak tu píšu o všem možném. Občas tu je moje žvatlání. :D

Teď to bude článek o Timu Burtonovi. Miluju snad všechny jeho filmy (kromě Planeta opic :D )
Úplně první film, jaký jsem od něj viděla, byl Střihoruký Edward, to už je klasika, u něj vždy brečím. :D
Jeho nejstarší film, který jsem viděla, byl  Frankenweenie z roku 1984. Následně jsem zkoukla i novou verzi z roku 2012. Obě verze jsou super. Má i další starší filmy, ale ty jsem neviděla, špatně se schání.
 Beetlejuice mám taky moc ráda, jistě moc dobře znáte. ;)
Mojí velkou slabostí je Velká ryba. :')))
A co Karlík a továrna na čokoládu? To je bez komentáře. Umpalumpa chci domu!! :D
Mrtvá nevěsta, Ukradené Vánoce,  Sweeney Todd, Alenka v říši divů, Temné stíny, Ospalá díra..
Na ty filmy můžu koukat pořád.
A jak jistě víte, často ve filmech hraje dvojice Johny Depp a Helena Bonham Carter. Deppa jsem dřív moc nemusela, ale od té doby, co sleduju filmy od Burtona, mám Deppa moc ráda. :))

Snad Vás tyhle moje kecy nenudí. :D
Máte taky rádi Tima Burtona? :) Jaký film je váš oblíbený? Já jsem teda neviděla všechny jeho filmy, ale hodlám to dohonit. Ale nevím, jestli seženu i ty jeho první "kousky".




1 komentář: