neděle 27. října 2013

LET ME GO

Zdravím Vás. :) Tak jsem si myslela, že budu celý víkend pracovat a ejhle jsem doma!:D V pátek večer si pěkně připravuji svačinu, v sobotu jdu do práce a najednou telefon, že budu chodit na směny s druhou kolegyní, mám jít domu a do práce půjdu v pondělí. Což mě trošku rozhodilo, protože jsem jela do práce úplně zbytečně a mohla jsem si přispat. :/ Navíc, budu muset být nejspíš v práci příští víkend a příští neděli bude nejspíš další veganské vanování. :(
Vrátím se k pátku, měla jsem volno, tak přijela kámoška a udělali jsme pár podzimních fotek a musím říct, že se docela povedly. :) Pak jsem šla vyzvednout neteř ze školy, pak jsem si odběhla k volbám a pak jsme šli sbírat kaštany. :) A večer jsem si udělala ďobáčky. :')
A jak trávím volný víkend?
Včera jsem byla doma a pročítala si všechny články her, které jsem už poslala, nejspíš budu z nich zkoušená. :/ Z toho jsem fakt odvázaná. :D A udělala jsem si kapustu. :)
Dneska bych ty hry měla ještě doladit, ale vůbec se mi nechce! A odpoledne jedu na výlet. :) A zítra do práce. :// Jak užíváte víkend vy?:)

Btw. asi se ptáte, proč je název článku "Let me go" . Je to píseň, kterou jsem si moc oblíbila a musím si ji pustit snad každý den! :D

Tak se mějte krásně a Go Veg! :)






Trošku jsme blbli s bublifukem. :D



Žádné komentáře:

Okomentovat