čtvrtek 25. září 2014

Shrnutí

Tak nějak nevim, co psát. Ne, že by se v mém životě nic nedělo a každý den by byl úplně stejný, ale neměla jsem náladu psát. :D
Takže to jdu napravit. :)

Co se týče léta. V červenci jsem byla na akci Borůvkobraní, kde jsem byla na vstupu. Na začátku srpna jsem jela s přítelem na fest High Jump. V polovině srpna jsem jela s našima na několik dní do Krkonoš a bylo to naprosto skvělý! :)
Jinak byly i různý jednodenní výlety, pikniky, kino a tak podobně.
Na začátku září jsme jeli s přítelem na 3 dny na Šumavu, to bylo taky super. ;)

A co se bude dít?
Zelnobraní, moje narozky, narozky rodičů, pikniky, Partička, divadlo s přítelem, maturák nejlepší kámošky. :) Je toho prostě hodně. :)

Krkonoše. :)

Bílý daněk. <3

Btw. Máte radši léto nebo podzim? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat