středa 16. července 2014

Sumasumárum

To je tak, když přemýšlíte o čem psát článek, ale nejsou skoro žádné novinky, ani nemám nový recept.. a najednou uběhnou dva měsíce od posledního článku... prostě na ten blog nějak nemám čas. :D

V polovině května jsem byla s přítelem na víkend v Brně. Měli jsme moc hezký hotel a mile mě překvapila snídaně. Byla ve formě švédského stolu, měli tam plno ovoce, zeleniny, moc dobrý ovocný salát a dokonce sojová mléka a dezerty! :) V sobotu jsme si udělali výlet do Moravského krasu a byli na prohlídce Punkevních jeskyní a byla to paráda! Také jsme byli na večeři ve Vegalite. :) V neděli jsme byli na hradě Špilberk a na prohlídce Kasemat. Takže skvěle strávený víkend. :)

V sobotu 14.6. jsme jeli s přítelem do Prahy na výstavu Tima Burtona a zašli na jídlo do Loving Hut. Byla to bomba. :)

O týden později 21.6. jsem se zúčastnila Veggie Parade, byla tam naprosto úžasná atmosféra. :)

Od června opět chodím do fitka, mám svou trenérku a je to naprosto super! :)

28.6. mi odjel přítel k moři a neviděli jsme se 10 dní. :( Hrozný prostě. :/ :D A přivezl mi dva hezký dárečky a třetí mi sám vyrobil. :')

A aby se neřeklo, hodím sem Vám nějaké fotky. :)






Veggie!!

S kamarádkou po Veggie parade. :)



Žádné komentáře:

Okomentovat