středa 7. května 2014

Léto přichází!

Už přes měsíc jsem nenapsala článek, je to vůbec možné? :O :D
Nějak nebylo kdy a ani se nicmoc neděje.. Až na pár věcí.. ;)
S přítelem už máme terárko, už je skoro vybavené a teď už jen stačí koupit chamíka. :) Ve čtvrtek pro něj jedeme, strašně se těším. :)
V Budějkách byl cirkus a co my vegani? Pořádali jsme demonstrace samozřejmě. :D Chystáme se i na "Mekáč". Pikniky stále probíhají, k tomu i Živé setkání a promítání. :) Na tom posledním pikniku byl i můj přítel, šel se mnou poprvé a mě to hrozně potěšilo. :') Doufám, že to nebylo naposledy, co se mnou šel.

Copak plánujete na léto? :) Já bych ráda na Šumavu, do Brna, na výstavu do Prahy a chtěla jsem i do Irska, ale to vyjde až příští rok.. nevadí, i tak si léto užiju. :)

Jak jistě víte, už běží čtvrtá řada Hry o trůny, minulé pondělí jsem viděla 4. díl a jsem z toho trošku zmatená, je to jinak než v knížce. Toto pondělí jsem viděla pátý díl a opět jsem byla překvapená, jak to udělali jinak. :D Prostě to natahujou.. Také se chystám přečíst znovu celou ságu od začátku. :) :D Že jsem blázen? Možná. :D

V prosinci pojedu do Prahy na muzikál Mamma mia. Jistě znáte ten film.. tak z něho to vychází. :D

S kamarádkou jsme dělaly jarní fotky, tak sem vám vložím pár našich fotek, myslím, že se povedly. ;)



















2 komentáře:

  1. Trošku mě štve, že si "Game of Thrones" dělají podle svého, ale zase aspoň ten seriál jen tak neskončí :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo mě to taky štve, ale hlavně, aby ten základ z knížky zůstal. :) A taky je to takový zpestření. :) A je super, že potvrdili i další dvě série. :)

      Vymazat