pátek 23. ledna 2015

Moc věcí najednou

Moc se stydím za to, že jsem poslední článek napsala ke konci září. Je konec ledna a píšu další..
A co se u mě vše událo?
V říjnu jsem měla narozeniny, zapila jsem to s přítelem, bratrem, švagrovou a známými.
V listopadu jsem měla s přítelem výročí jeden rok. <3
Skončila jsem v práci, nyní jsem na podpoře a hledám si práci jinou.
V prosinci jsem byla s rodičema v Praze na muzikálu Mamma Mia!
Vánoce byly moc fajn, dostala jsem úžasné dárky a byla jsem v kruhu rodiny. :)
Silvestr byl skvělý, byla jsem s přítelem a ještě s jedním párem u nich doma.
17.2. jedu na Queen do Prahy a neskutečně se těším.
Abych nezapomněla, s přítelem budeme mít kocourka.
Na konci listopadu jsme byli s přítelem na profi focení, myslím, že se fotky moc povedly. :)
S kamarádkou také chodíme pravidelně do fitka a je nám skvěle. :)
Fotky Vám sem žádné bohužel nedám, protože nejsem doma na svém pc. :/ Tak snad příště, mějte se krásně. A abyste neřekli, nějaký obrázek Vám sem dám, i když bude z netu.






Žádné komentáře:

Okomentovat