pondělí 18. listopadu 2013

No idea

Tak jsem tak dlouho přemýšlela, o čem by měl být další článek.. a co myslíte? Nic  mě nenapadlo. :D

Vánoce se blíží a lidi začínají šílet a začínají nakupovat dárky, já jsem v klidu a nemám ani jeden dárek.. místo toho si furt něco kupuju pro sebe.. :D

A co nového?
Do práce se učím hry, hraju je.. ve svém volnu koukám na Hru o trůny, stavím puzzle nebo jsem s přítelem. Už dlouho plánuju začít chodit opět do fitka, začít cvičit jógu, přečíst si plno knih, na které mám zálusk, ale prostě není čas a nebo se mi nechce. :/ :D
Taky chci začít šetřit na tetování, nejdřív jsem si říkala, že si nechám udělat takové menší a až pak větší, ale pak jsem si to rozmyslela... nejdřív bude velký a pak až malý.. taky chci nový mobil, noťas, chtěla bych cestovat... jsem skromná co? :D

Taky mě mrzí, že delší dobu zde nebyl recept, ale já poslední dobou moc nevařím a když jo, tak žádná nová jídla.. mám tak úžasný kuchařky a vůbec z nich nevařím, ale já se polepším, musím... :D

Nenapadá vás nějaké téma na článek? Místo tohoto tlachání.. :D Je něco co by vás zajímalo? :)
 Ještě jedna věc, objednala jsem od Elf kosmetiku, pro sebe i kámošky, takže na to pak udělám recenzi, nejdřív na tu, co mám pro sebe a pak vyzjistím, jak jsou spokojené ostatní. ;)

A co vy? :) Jak trávíte volný čas? Sledujete Hru o trůny? Pokud ano, komu fandíte? :) Cvičíte? Jaká je vaše oblíbená kniha? :) Asi moc otázek najednou, co. :D

Tak se mějte krásně a Go Veg! :)




2 komentáře:

  1. Joo já nějak dárky neberu, že by byly důležité. Jen pro ty nejbližší vždy něco vyrobím a i samozřejmě koupím něco málo koupím, ale vždy šíleně dlouho přemýšlím, aby to udělalo opravdovou radost a nebyla by to další materiální nicotnost. Já si třeba nejvíc vážím vždy toho co mi někdo vyrobí nebo je vidět že hoodně přemýšlel co mi darovat, než že vždy většina lidí daruje peníze, univerzální kosmetické balíčky a tak... I když permanentka do fitka by se hodila že :D Snad se k tomu společně dostaneme i s ostatníma holkama z Budějc :)
    Neustále čekám až budou mít kromě všech ostatních dílů Harry Pottera i 1. díl abych znovu mohla rozečíst celou sérii.. I když konec konců bude největší srdcovka Malý princ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Malý princ je boží. ♥ Měla jsem ho i k maturitě, ale nakonec jsem si vytáhla Krysaře. :D

      Vymazat