středa 4. prosince 2013

Cruelty Free

Slíbená recenze je tady. A že jsem si dala na čas, že? ;) :D Já se prostě nepoučím... Také je to tím, že nemám moc čas. :/

Tak se na to vrhneme, předem chci říct, že jsem se rozhodla udělat recenzi i na jiné věci co mám a nejen tu tlachat o Elf. :)

Beauty Balm od Alterry. Nejprve musím říct, že krásně voní. A mám takový příjemný pocit, když se tím namažu, ale nějak extra to nekryje. Ale slouží dobře jako podklad pro krycí krém. Viz dále. :)

Krycí krém v tyčince od Elf. Nejdříve jsem se bála, že bude nicmoc, když byl tak levný, ale musím říct, že je opravdu super. Perfektně zakryje pupínky atd. :) I s kruhy pod očima si poradí, je dobré to završit pudrem. :)

Pudr od Elf. Nemám co vytknout! Nanáším ho po aplikování krycího krému, ale třeba dnes ráno jsem vůbec nestíhala a dala si jen pudr a i tak to vypadá moc dobře. :) :D

Tekuté oční linky od Elf. Ještě nemohu hodnotit, ještě jsem nevyzkoušela. :D :)

Oční stíny, opět od Elf, jak jinak. :D Nemám co vytknout, po nanesení vypadají moc hezky a vydrží příjemně dlouho. Možná vám někdy vyfotím mé oko. :D

Lak na nehty(Elf). Čekala jsem, že odstín bude světlejší, ale jinak spokojenost. Schne poměrně rychle a vydrží docela dlouho. Tak cca týden, po týdnu se mi začal loupat trochu jen na dvou nehtech! :)

Závěrem k Elf - Jsem spokojená a těším se, až si budu objednávat a zkoušet nové věcičky. :) Akorát k linkám prozatím nemohu nic říct. :)

Zubní pasta od Alverde. K tomu nemám co říct, jsem spokojená. :)

Tužka na oči od Alverde. Jsem v celku spokojená. :) Možná příště vyzkouším od Elf. :)

Řasenka od Alverde, kupovala jsem ji dnes a vypadá, že bude v pohodě. ;) Tak uvidíme.

Znáte stránku rumors? Rozhodně tam mrkněte, dělají přírodní balzámy, mě přítel koupil pistáciový a je skvělý. ♥ A už mám zálusk na další příchuť. :) :D

Balzám od Alterry, spokojenost. :) Ale momentálně Pistáciový má přednost. :D


Tak to by bylo tak nějak vše. :) Ten, kdo nečetl článek o kosmetice, jakou používám na obličej, se může podívat tady a jakou na vlasy a tělo, tak tady. Poznámka, nyní používám jiný šampon na vlasy, a to od Alterry a je super. :) A sprcháč mám Original Source, ten růžový. ♥ 

Tak se mějte a Go Veg! ;-)









2 komentáře: