středa 4. prosince 2013

All you need is love

Znáte ten pocit, když se jdete někam jenom podívat a pak pláčete nad prázdnou peněženkou? Tak jsem se cítila v pondělí. :D Sice peněženka úplně prázdná nebyla, ale neplánovaný nákup to byl.
 Šla jsem se podívat do prodejny zdravé výživy a nakonec jsem si koupila Seitan special, Bulgur, Kuskus a Červenou čočku. Poté jsem zavítala i do Nosferatu a tam si koupila dvě barvy Directions, jedna by mi nestačila, ale stejně se ještě nemohu nabarvit, protože se nejdříve musím odbarvit. :D

A co nového v práci?
Přes víkend jsme měli soutěž, takže jsem si celé dny hrála s dětmi hry, dávala jim razítka.. velice zábavné.. :D
Taky směny na prosinec jsou zajímavé, kromě dvou nedělí půjdu do práce každý celý víkend.. a ještě mám přidané směny i v týdnu, ale ty co budu mít navíc, budu mít zkrácené jen na 8 hodin.

Pracovní nasazení. :D

Cvičí někdo Fitbox? Zítra se na něj s kámoškama chystám, jsem na to zvědavá. Pokud mě to chytne, budu chodit pravidelně každý týden. :) 

Asi se ptáte, proč jsem zvolila takový název článku. Důvod je tu. Mám ráda Beatles a miluju Glee, takže to spojení je aww.. ♥ 



2 komentáře:

  1. ta práce vypadá zajímavě, to jsou tam samé hry? Kde to je? A líbí se ti tam?

    OdpovědětVymazat
  2. Nejsou tam jen hry, máme tam i puzzle a kreativní hračky. :) Je to v Igy. :) Líbí se mi tam moc.

    OdpovědětVymazat