pondělí 27. ledna 2014

A Song of Ice and Fire

Je vůbec možné, že Vánoce byly už před měsícem? A je vůbec možné, že píšu článek až teď? :O

Opravdu se omlouvám, ale na blog jsem buď vůbec neměla čas a nebo náladu. Já vím, je to vymlouvání, takže jen do mě.
Chtěla bych Vám toho tolik říct, ale vůbec nevím, kde začít.

Takže, můžeme začít tím, že prosinec v práci byl docela hektický,  měla jsem více směn a vždycky jsem domu nebo k příteli přijela úplně vyřízená, ale měla jsem ze sebe dobrý pocit. :)
Taky jsem v práci nakoupila dárky k Vánocům, hlavně teda pro rodinu. :)
A co jsem koupila příteli? No, bylo toho víc, takové drobnosti, ale hlavní dárek byl model jeho auta. :D
On mi dal knížku o Freddiem a nový mobil! Na to jsem koukala jako blázen, je to můj miláček. :) Přítel samozřejmě, ale mobil teď taky. Hehe. :D
Vánoce jsem strávila v klidu domova,  i směny mi vyšly pěkně, že jsem šla jen asi jen na dva dny před Silvestrem.
Od našich jsem dostala k vánocům domácí pekárnu, různé směsi na pečení, knížku Hru o trůny, kalendář a tak podobně. :)

A kde jsem trávila Silvestr? U kámošky na bytě. :) Mezi samými Vegany. :D
S přítelem jsem bohužel nebyla, každý jsme měli jinou představu o slavení. Ale byla jsem s ním den předtím, ten den, než mě odvezl večer na oslavu a taky den potom. A prvního jsme měli výročí. :)

Co jste dostali k Vánocům vy a kde jste byli na Silvestra? :) Pochlubte se mi do komentářů. :)

Jinak nového asi nicmoc. Hra o trůny mě úplně pohltila, už jsem přečetla dva díly a čekám až mi kámoška pučí třetí díl, ten mezitím čtu na mobilu, sice to není ono, ale já jsem hrozně nedočkavá. :D
Taky mám za sebou tři maturáky. Jeden byl už na konci listopadu, druhý v prosinci a třetí v lednu. :)

Tak se mějte hezky a Go veg. ;)

Jedna z pikniku. :)

Náš společný vánoční dárek s přítelem. :) 


Silvestr. :)


Žádné komentáře:

Okomentovat