sobota 24. srpna 2013

VIDEA/FILMY/DOKUMENTY CO JSEM VIDĚLA

Raději vidličky než nože ( Forks over Knives)
 Velmi zajímavý dokument z lékařského pohledu. Zkoumá vliv výživy na lidské zdraví a dochází k závěru, že konzumaci živočišných produktů (maso, mléko, vejce atd.) svému tělu neprospíváme, ale naopak vážně škodíme.
Stáhnout ho můžete například na ulož.to :)

Nejlepší řeč, jakou kdy uslyšíte - Gary Yourofsky
Toto bylo první video, co jsem viděla, po jeho shlédnutí jsem začala omezovat maso, až jsem ho ze svého jídelníčku vypustila úplně a byla to ta nejlepší věc, jakou jsem v životě mohla udělat. :)
Rozhodně stojí za shlédnutí, měli by si ho pustit hlavně "masožravci" , aby jim to otevřelo oči. :)
Shlédnout můžete online zde a tady jsou k videu otázky a odpovědi. :)

Peaceable Kingdom  neboli Království pokoje
Dokument o domově důchodců pro zvířata nalezená na skládkách a výpovědi bývalých farmářů, kteří si začali zvířat vážit. Tento dokument mám ze všech nejraději, vždycky mě hrozně dojme. :)
Stáhnout můžete zde

Pozemšťané (Earthlings)
Tak k tomuto dokumentu musím za sebe říci,že to je opravdu síla, musela jsem film několikrát zastavovat a a furt jsem brečela. :/ :D Jsem ráda, že jsem ho viděla, ale víckrát ho vidět už nechci.. Jednou to stačilo. Každopádně po tomto dokumentu, jsem začala omezovat ostatní živočišné produkty a teď mohu říci, že se stravuji čistě rostlinnou stravou. Odkaz na CSFD , stáhnout můžete zde

Rozhovor s MUDr. Zbyňkem Luňáčkem o vegetariánství
Dvacetiminutový rozhovor s praktickým lékařem MUDr. Zbyňkem Luňáčkem o zdravotní vhodnosti vegetariánské a veganské stravy. Kromě zdravotních otázek se dozvíte i mnoho praktických informací o ekonomických a ekologických aspektech stravy.
Shlédnout můžete zde

Spojení (Making the Connection)
Skládá se z příběhů, které nás vybízí, abychom si všechny předkládané informace spojili "dohromady". 
Shlédnout můžete zde.

Na co se chystám:

Žádné komentáře:

Okomentovat