středa 23. října 2013

FREE TIME

A je tu konečně po nějaké době článek. Nejdříve bych Vám asi měla vysvětlit, proč pořád nemám čas. Takže, je to hlavně kvůli práci, sice tam nejsem úplně každý den, ale když mám volno, tak se mi nechce nic psát, protože psaní mám už po krk, jak pořád píšu články her.. :D A taky jsem chodila do toho projektu, dneska byl poslední seminář a už mám konečně osvědčení! A taky jsme dostali jako pozornost kalendář. :D
Jinak nového asi nicmoc. :) Od prvního listopadu budu mít konečně smlouvu, juhů! :D
Minulé úterý jsem byla s mamkou v kině na Collete, je to něco na způsob jako Lidice, docela zajímavé...
V sobotu jsem byla v kině na Carrie, na to jsem byla velice zvědavá, protože jsem četla knihu a viděla jsem i film z roku 1976 a musím říct, že i tato novější verze se povedla, takže spokojenost. :)
V neděli se konalo Veganské Vanování, čili piknik číslo 5 ! :)
Jak trávíte volný čas vy? :)

Jsem si fotila krávy. :) :D


Nová košile. :D
Hobby 2013 na Výstavišti v ČB,  to jsem si musela vyfotit. :D



Moje pohoštění na piknik. :)




2 komentáře: