čtvrtek 27. března 2014

Spring

Je tu jaro, tento víkend má být krásně a já ho strávím v práci, ale tak snad bude hezky i příští týden. :)
I na Velikonoce má být pěkně, což mě může být jedno, já to slavit nebudu. (Už se vidím, jak zdobím vejce) :D

Taky jste se už doslechli o té akci zajíc v krabici? Já o tom uvažuji, že si to předplatím na 3 měsíce, veškeré info získáte na této stránce. :)

Plánuji, že udělám článek, kde budou jenom fotky. Fotky z výletů, fotky jídel a všeho možného. Je docela možné, že některé fotky se budou už opakovat, za to se předem omlouvám. :)

V neděli byl opět veganský piknik a řekla bych, že se docela vydařil, bylo nás tam poměrně dost a uviděla jsem opět nové tváře. :) A také si popovídala s těmi, které již znám. :)
Po pikniku mě vyzvedl přítel, jeli jsme nakoupit do Kauflandu a poté k němu domů, koukali jsme na Purpurové řeky, udělali si večeři a strávili jsme krásný večer. :) Ráno jsme šli oba do práce.

V pondělí večer jsme šli s přítelem a dalším lidmi do kina na film Pompeje, hraje tam herec, který představuje ve Hře o trůny Jona Sněha. :) Moc pěkný film. Další příjemný večer.

Na začátku dubna bude mít premiéru 4.série Hry o trůny, já se taaak těším a jistě nejsem sama. :) S tímhle se jistě opakuji, ale třeba je tu někdo, kdo nečte všechny moje články. :D ( určitě tu někdo takový je :D )

Poslední dobou je tu opravdu jenom moje tlachání, chtělo by to nějaké pořádné téma, na které by se dalo psát a diskutovat? Pokud vás něco napadne, napište mi do komentářů nebo navštivte moji stránku na facebooku. :) Budu za to velice ráda a budu se těšit na vaše nápady a názory. :)

Tak se mějte krásně a Go Veg! ;)







Žádné komentáře:

Okomentovat