pondělí 17. března 2014

Happy

A tak se to stalo.. konečně jsem si koupila notebook. Našetřila jsem na něj ze dvou výplat, jsem na sebe pyšná. :) :D Je bílo černej a je kráásnej :D Teď budu šetřit na dovolenou, chtěla bych do Irska.. Londýn a okolí i Skotsko mám za sebou, tak bych teď chtěla Irsko, ale ráda bych navštívila znovu Skotsko, je tam prostě krásně.

V pátek jsme byli s přítelem na maturáku, trochu jsme se opili, domu jeli taxíkem, usla jsem asi až někdy v půl 3. ráno. :D Celou sobotu jsem jen lenošila v neděli šla do práce.

Jak jsem daleko se čtením? Už čtu Tanec s draky, čtu z mobilu nebo z noťase, ještě nějak přes 100 stránek a půjdu na druhou část. Opravdu mě to baví, tenhle díl a ten předchozí je nejlepší z celé ságy, ještě jsem zvědavá na Vichry zimy. Tato kniha ještě nevyšla. :)
Taky jsem si už do ntb stáhla nějaké další tvorby George R. R. Martina. :)

S partou se chystáme do kina na film Pompeje, hlavní postavu, tam bude hrát herec, který ve Hře o trůny ztvárňuje Jona Sněha. Mmm. :3

Málem bych zapomněla, minulou sobotu, jsme byli s přítelem, mojí kamarádkou a jejím přítelem na výletě na Hluboký a poté jsme si zašli na kafe. Byl to mooc fajn den. :) S přítelem jsme si pak koupili k večeři čínu(já měla tofu se zeleninou a rýží) a vegetili jsme u něj doma,  druhej den jsem jela na rodinnou oslavu, prostě krásně strávený víkend. :))

1 komentář:

  1. Já čekám na Vichry zimy a nemůžu se dočkat! Nemůžu se dočkat ani 4. série :D Tak koukám na Vikings :D a na Pompeje se také moc těším! Kita Haringtona mam ráda ♥ a dovolenou do Irska ti závidím, taky bych se tam chtěla jednou podívat (i na Island, Nový Zéland a další :D) :)

    OdpovědětVymazat