neděle 9. března 2014

Prague

V sobotu 22.2. jsem vyrazila s přítelem do Prahy. Nejdříve jsme vyrazili do veganské restaurace loVeg, kde jsme měli předplacené čtyřchodové menu a bylo to výborné! Opravdu jsme si pošmákli. ;) I obsluha byla příjemná a v restauraci to hezky vypadá. Nejdříve byl předkrm, následovala polévka, poté hlavní chod a nakonec dezert. :) Fotky budou, ale zrovna nejsem na svém pc. :/

Když jsme se najedli, tak jsme se vydali procházkou po Praze, přes Karlův most a tak, prostě romantika!
Následně jsme si sedli do kavárny, kde měli v nabidce i sojové mléko, tak jsem si mohla dát i kafe. :)

Pak následoval Veg fest, před klubem jsme se potkali s mým kamarádem, který je z Poděbrad, naposledy jsme se viděli v srpnu, takže jsem byla moc ráda, že jsem ho viděla. :)
Uvnitř jsem pak potkala další kamarády a kámošku z Budějc. :)
Fest byl fajn, od různých organizací jsem si koupila tričko, tašku, placky, vzala si různé letáčky, samolepky.. v kinosále se promítali Pozemšťané, na ty jsem nekoukala, jednou stačilo. Také tam bylo jídlo, takže jsme se hezky napapali. :) :D
Později večer hrály kapely, ale jelikož to nebyl náš šálek kávy, tak jsme se s přítelem vydali na metro, na student agency a jeli jsme domu. :))

Výlet jsem si moc užila, i počasí nám vyšlo. :)
Kdo byl ještě na festu? :) Napište mi do komentářů. :)



1 komentář:

  1. Jsem ráda že sis užila den. Já tam nebyla, musela jsem hlídat sourozence :/ Tak snad příště..

    OdpovědětVymazat