středa 17. srpna 2016

Všechno najednou

Tak jo! Je to více jak rok, co jsem nepsala článek, je mi jasný, že jsem asi hodně lidí naštvala. Taky mě to pěkně štve. Ani nevím, proč jsem tak dlouho nic nepsala.

Tak vám napíšu co je u mě nového a přidám nějaké fotky. A kdyby vás napadlo nějaké téma, tak mi ho napište do komentářů a já se pokusím s tím něco udělat.

Takže, skončila jsem v jedné práci, začala dělat v jiné. Od února mám jelena na stehně, stále jsem s přítelem(v listopadu máme 3 roky). Stále jsem vegan, nečekaně. :D Loni jsme byli na dovolené na Moravě, na festivalech Hrady v Rožmberku a na Highjump.
Letos v červnu jsme byli s přítelem v Chorvatsku, jinak si užívám hezké počasí tady u nás, když mám teda zrovna volno. :D Také jsme byli letos na Hradech a byli ještě lepší, než ty loni.
Chodím cvičit do fitka, ale stále nemám svaly.
Stále nejsem výborná kuchařka.
Štve mě, jak se mě hodně lidí ptá, i doma, jestli chci dítě, jestli mi tikají hodiny, kdy bude svatba atd.
DÍTĚ NECHCI, zatím.






A ještě sem vám dám písničku, na které dost ujíždím. Sia

Mějte se krásně a užívejte zbytek léta. :)



Žádné komentáře:

Okomentovat