středa 12. února 2014

Hlavolam

Mám tak skvělé kuchařky, mám tolik nápadů co vařit, ale moc receptů jsem zatím moc nevyzkoušela, ale začnu s tím! Když jsem minule zkoušela dort a palačinky, tak se vše povedlo podle plánu. :)

Jak pokročilo mé čtení? Blížím se do půlky knížky! :D Za chvíli budu číst, to co bude teprve ve čtvrté sérii. :)
Mimochodem, už jste viděli toto video? Jedná se o krátké speciální video, které představuje 4. sérii Hry o trůny. :) Série se začne vysílat již od 7. dubna! :)

A abyste jste si nemysleli, že "žeru" jen toto, tak můj další oblíbený seriál je Případy prvního oddělení, jedná se o nový český seriál. Řeší se v něm případy, které byly po roce 1989. Vše se opravdu událo, teda, co se vražd týče. :)

Proč nese název příspěvku Hlavolam? Je to název písně od české skupiny Chinaski. Nejdřív jsem si říkala, že není špatná, pak se mi začala líbit a když jsem byla u přítele, tak jsem ji pustila a my jsme jentak leželi v objetí, koukali si do očí a prostě... jsem měla takový krásný pocit. :3

Jinak mě čeká pracovní víkend, ale ten další směr Praha. :) Hehe. :)

Jaké máte plány na víkend vy?
Uvařili jste třeba něco nového, nějakou chuťovku? Sem s tím do komentářů! ;)
Plánuje někdo se vydat na Veg fest? :) Pokud ano, napište mi to sem, třeba se potkáme. :))
"Žere" někdo Hru o trůny tak jako já? Můžeme si o tom popovídat. :) :D Si řekněte třeba o facebook, napište mi třeba přímo na stránku, budu moc ráda. :)

Mějte se krásně a Go Veg! :)


2 komentáře: