sobota 8. února 2014

Relax

Tak už konečně čtu třetí díl ságy Písně ledu a ohně! Kamarádka to konečně dočetla a pučila mi to. :3 Je to opravdu bichle, má to přes tisíc stran, to než přečtu. :D

Dnes ráno jsem byla na poště si vyzvednout balík, přišel mi OmniVegan, se mnou si to objednali i další lidi. :) A jako dárek jsme dostali na zkoušku krémík s aloe vera na suchou pokožku! :)
Pak jsem jela s mamkou do města, jentak na nákupy. :) Pořídila jsem si super ponožky, tričko do práce a bolerko a také mám vyhlídnutou košili. :))

Když jsme jeli domu, potkala jsem kamaráda ze základky a super jsme si popovídali. :)
Domu jsem dorazila kolem jedné a od té doby nicmoc nedělám. :D Jím, čtu, koukám na telku, poslouchám hudbu, luštím, píšu si s přítelem, píšu článek... :D

Jistě jste si všimli, že poslední dobou to tu není moc o veganství, ale spíš tu čtete moje tlachání, takže pár info...
Veg lidí je v České republice asi tak 300 tisíc! Což je úžasné číslo.
22.2. je v Praze Veg fest, kam se chystám, pojede se mnou i přítel a předtím jdeme na vegan menu do restaurace na Hradčanech. :3 Nom, nom.
Zítra se také koná v Českých Budějovicích piknik, ale nevím, jestli se zúčastním...



2 komentáře:

  1. ty ponožkyyyyy :3

    OdpovědětVymazat
  2. 2020 ford focus titanium
    2020 ford solo titanium razor focus titanium a titanium legs full list of the titanium wok current titanium build 2020 and present 2020 Olympic Tour & microtouch titanium trim reviews Event series, with the full set of 2020 Olympic

    OdpovědětVymazat